Gyakran ismételt kérdések
Átmenetileg nem rendelhető terméket szeretnék vásárolni. Mit tehetek?
Kérlek, hogy az alábbi gombra kattintva írd meg nekünk kérésedet/kérdésedet. Mi pedig felvesszük a kapcsolatot a gyártóval és mihamarabb visszajelzünk neked a kért termékkel kapcsolatban.
Cég is rendelhet a webáruházból?
Igen rendelhet. A számlát az általad megadott névre és címre állítjuk ki, mindegy hogy magánszemélyről, vagy cégről van szó.
Hány napon belül kapom meg a terméket?
A terméket a megrendeléstől számított 1-3 munkanapon belül szállítjuk. A kiszállítás idejéről tájékoztatunk.
Hogyan kereshetek egy bizonyos terméket?
A weboldal jobb felső sarkában vagy keresőmező. Oda beírva kulcsszavakat az összes találatot megtalálja az oldal. Tehát pl. C-vitaminra keresve olyan termékeket is megjelentet az oldal, amely C vitamint is tartalmaz, de nem az a fő hatóanyag. A menürendszerben is lehet keresni, tehát az előző példában említett C-vitamint a “vitamin feltöltés”, azon belül a C-vitamin kategóriában lehet megtalálni.
Hogyan tudom meg, hogy egy termék kapható-e?
Amennyiben a termék oldalon a termékfotó mellett megjelenik, hogy “rendelhető”, a termék kosárba helyezhető.
Külföldön élek, ide is ki tudják szállítani a megrendelt csomagot?
Webáruházunk egyelőre csak Magyarországon belülre szállít, így sajnos külföldi megrendeléseket, külföldi szállítási címmel nem tudunk teljesíteni.
Mennyi a minimális vásárlási összeg?
Nincs minimális vásárlási összeg, de ingyenes kiszállítást csak 10.000 Ft feletti értékű vásárlás esetén tudunk neked biztosítani.
Mennyibe kerül a szállítási költség?
A szállítási költség 1.490 Ft. Amennyiben a megrendelésed összértéke eléri a 10.000 Ft-ot, a kiszállítás ingyenes.
Mi történik, ha nem fizetek?
Az átutalásos fizetési mód választása esetén a a termék csomagolása és postázása csak az átutalás teljesítése után kezdődik el. Amennyiben a rendelt termék ellenértéket nem kapjuk meg, fizetési emlékeztetőt küldünk neked - hátha tényleg csak megfeledkeztél róla. Amennyiben ebben az esetben sem történik semmit a megrendelésedet töröljük.
Mikor kell fizetnem?
Amennyiben nem az azonnali bankkártyás fizetést vagy az utánvéted választod, kérjük az átutalás teljesítését 3 munkanapon belül. Fontos tudnod, hogy a termék csomagolása és postázása csak az átutalás teljesítése után kezdődik el.
Milyen módon tudom kifizetni a vásárlást?
A vásárlást háromféle módon is kifizetheted: megrendeléskor bankkártyával, később átutalással vagy a futárnál készpénzben (ez az úgynevezett utánvétel). Amennyiben az átutalást választod a termék csomagolása és postázása csak az átutalás teljesítése után kezdődik el.
Mit tegyek, ha nem érkezik meg a megrendelésem?
Kérlek, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy emailben és utána nézünk hol akadhatott el a kiszállítás.
Módosíthatom rendelésemet a feladása után is?
Amennyiben még nincs úton a csomag igen. Kérlek, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot, leellenőrizzük a megrendelésed státuszát és segítünk, ahogy tudunk.
Személyesen lehet-e vásárolni?
A fitwebshop.hu kizárólag webshopként működik, üzlethelyiséggel nem rendelkezik, így személyes vásárlásra nincs lehetőség.
Szeretnék más információkat is kapni, amit a weboldalon nem találok meg. Mit tehetek ebben az esetben?
Kérlek, hogy írj nekünk az info@fitwebshop.hu email címre vagy a kérdezz tőlünk rovatban. Kérdésedre válaszolni fogunk.
Szeretnék tanácsot kapni a táplálékkiegészítők fogyasztásával kapcsolatban. Hogyan tehetem fel az ilyen jellegű kérdéseimet?
Érdemes az életmód blogunkat tanulmányozni, sok kérdésre választ kapsz a táplálékkiegészítők fogyasztásával kapcsolatban. Amennyiben mégsem sikerült a megfelelő információt kinyerni ebből a rovatból, kérlek, hogy írj nekünk az info@fitwebshop.hu email címre vagy a kérdezz tőlünk rovatban. Válaszolni fogunk neked.
Szükségem van felhasználói fiókra ahhoz hogy tudjak vásárolni?
Nem, a fitwebshop.hu felületen regisztráció nélkül lehet vásárolni. Nincs szükség ezredik felhasználói névre és jelszóra.
Vissza a főoldalra